Menu Close

W Contact Solutions możesz zbudować swoją przyszłość!

Cenimy ludzi zaangażowanych, którzy świadomi swoich wartości, szukają nowych doświadczeń zawodowych. Stawiamy na osoby zmotywowane do osiągania wysokich wyników oraz otwarte na różne wyzwania.

Bez względu na to czy masz już doświadczenie, czy jesteś dopiero na  początku swojej drogi zawodowej, oferujemy szkolenia wdrożeniowe i rozwijające kompetencje osobiste. Dzięki nam nauczysz się przede wszystkim szeroko rozumianej komunikacji, identyfikowania potrzeb klientów i samoorganizacji w trakcie realizacji powierzonych zadań. Gwarantujemy też pomoc i wsparcie na każdym etapie pracy.

Nie bez znaczenia jest fakt, że cała kadra managerska zaczynała swoją przygodę z contact center od najniższego szczebla. Wychodzimy z założenia, że jest to konieczne, aby móc w pełni zaspokoić Twoje potrzeby zawodowe. Już na samym początku zobaczysz, że praca związana z obsługą klienta nosi w sobie wysoki pierwiastek praktyczności, co pozwala rozwijać szereg kompetencji. Chcemy podzielić się z Tobą swoim pełnym bagażem doświadczeń!

Musisz wiedzieć, że nasz Zespół to zbiór różnych kreatywnych osobowości, które tworzą niepowtarzalną atmosferę. Chcemy podtrzymywać komfortowe środowisko pracy, aby każdy czuł się w niej swobodnie.

Pamiętaj: doświadczenie nie jest dla nas najważniejsze! Liczą się osobowość, potencjał, zespołowość, pasja i nieustępliwość w dążeniu do celu. Daj się poznać i złóż swoją aplikację.