Nasze usługi

Prowadzimy projekty obsługowe, sprzedażowe, badania opinii publicznej, umawiamy spotkania
i wiele innych. Przygotowujemy, doradzamy, a wyniki przedstawiamy w przystępnej formie.

Współpraca

Zaufali nam najlepsi. Jeśli poszukujesz partnera, który przygotuje dla Ciebie projekt od podstaw, sprawnie go poprowadzi, skontaktuj się z nami.

Kariera

Szukasz satysfakcjonującej pracy?
Młody zespół, wewnętrzna ścieżka kariery, atrakcyjne zarobki i wiele więcej!
Sprawdź nas!

Contact Solutions to Contact Center z doświadczeniem o stabilnej pozycji na rynku. Jako nieliczni w branży posiadamy certyfikat ISO 27001. Ochrona danych Twoich Klientów oraz jakość obsługi są dla nas priorytetem. Indywidualne podejście do klienta wraz z zastosowaniem nowoczesnych technologii pozwala nam sprostać osobistym potrzebom najbardziej wymagających Klientów. Wierzymy, że to ludzie są najcenniejszym kapitałem, dlatego systematycznie szkolimy naszych pracowników, którymi zarządza doświadczona i stabilna kadra pozwalająca optymalizować procesy call center w Twojej firmie

PUNKTUALNIE

  • Dyspozycyjność,
  • Natychmiastowa reakcja,
  • Zawsze na czas.

PREZYCYJNIE

  • Identyfikacja potrzeb naszych klientów,
  • Realizacja zadań przez wykwalifikowany i doświadczony personel,
  • Stosowanie profesjonalnych narzędzi, wysokiej jakości.

PROFESJONALNIE

  • Indywidualna obsługa klientów,
  • Znajomość wymagań klienta,
  • Prowadzenie udokumentowanych informacji z rwalizowanej usługi.