Menu Close

Zastanawiasz się jak sprzedać swoje produkty, albo jak najbardziej profesjonalnie i efektywnie obsłużyć swoich klientów? Może rozważasz outsourcing? Dobrze trafiłeś! Posiadamy wszelkie niezbędne zasoby umożliwiające szybką i skuteczną realizację powierzonych nam działań. Jesteśmy gotowi przejąć zadanie jakim jest kreowanie marki oraz umacnianie pozycji naszego partnera biznesowego. Dokładamy wszelkich starań, aby wskaźnik satysfakcji kontrahenta odzwierciedlał efekt naszego profesjonalizmu.

Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze klienta i efektywnej sprzedaży.

Połączenia przychodzące

Współczesny rynek wymaga dostarczenia najwyższej jakości usług, aby sprostać wymaganiom Klienta. Znaczącą rolę w obsłudze odgrywają szybkość i jakość reakcji, a niezbędnym narzędziem są nowoczesne systemy informatyczne.

Oferujemy obszerny zakres akcji przychodzących:

– sprzedaż produktów i usług
– cross i up-selling
– telefoniczne wsparcie sprzedaży
– obsługa posprzedażowa
– obsługa nadwyżek połączeń
– rejestracja zamówień
– wsparcie techniczne
– utrzymanie Klienta

Połączenia wychodzące

Kampanie wychodzące są nieodłącznym elementem budowania przewagi konkurencyjnej. Stopniowe nasycenie rynku wymaga szczególnej ostrożności w podejmowaniu decyzji przy wyborze kanału dotarcia do Klienta. Wykorzystując ciągłe doskonalenia rozwiązań informatycznych do wsparcia procesów biznesowych zyskujemy efektywność i zaufanie odbiorcy, które jest dla nas priorytetem.

Oferujemy obszerny zakres akcji wychodzących:

– sprzedaż telefoniczna
– pełna prezentacja produktów
– badanie potrzeb Klienta
– wzmacnianie relacji z klientem

Backoffice

Dynamiczny rozwój nowoczesnych technologii i właściwie powszechny dostęp do internetu ciągle zmienia przyzwyczajenia Klientów. Posiadają Oni szereg nowych wymagań co do preferowanej formy kontaktu, którym każde przedsiębiorstwo musi sprostać. Usługi Back Officowe wychodzą im naprzeciw! Wykorzystujemy wszystkie dostępne kanały komunikacji, łącząc najnowsze technologie z rozwiązaniami tradycyjnymi. Wszystko po to, aby uzyskać maksymalny standard obsługi i zwiększyć lojalność Twoich Klientów.

Wspomniane procesy to:

– rejestracja zamówień
– obsługa zgłoszeń i reklamacji
– wirtualny sekretariat
– e-mail
– weryfikacja i aktualizacja bazy danych
– chat
– archiwizacja i weryfikacja dokumentów
– tradycyjny list

Z przyjemnością pomożemy każdemu z naszych partnerów biznesowych w dalszym rozwoju swojego przedsiębiorstwa.