Nasza Historia

Jesteśmy Contact Center, które powstało dzięki zaangażowaniu i współpracy grupy menedżerów z wieloletnim branżowym doświadczeniem.
Przez ostatnie lata byliśmy czynnym obserwatorem procesów zachodzących w sektorze finansowym, motoryzacyjnym, telekomunikacyjnym, edukacyjnym, sportowym oraz lotniczym. Ewoluowaliśmy razem z nimi czerpiąc ze zmian to co najlepsze!
Mieliśmy to szczęście, że pracy i podejścia do standardów obsługi mogliśmy się uczyć od najlepszych z branży. Swoją wiedzę wspieramy modernizacyjnymi rozwiązaniami, co w efekcie pozwala zauważyć ciągły wzrost satysfakcji klienta ze świadczonych usług.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie i stabilną pozycją na rynku. Należymy do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od 2006 roku w Polsce i Europie.
Jako nieliczni w branży posiadamy certyfikat ISO 27001. Ochrona danych Twoich Klientów oraz jakość obsługi są dla nas priorytetem.
Tworzymy centrum wielokanałowej obsługi klientów. Indywidualne podejście do Klienta wraz z zastosowaniem nowoczesnych technologii pozwala nam sprostać osobistym potrzebom najbardziej wymagających.
Wierzymy, że to ludzie są najcenniejszym kapitałem, dlatego systematycznie szkolimy naszych pracowników, którymi zarządza doświadczona i stabilna kadra pozwalająca optymalizować procesy call center w Twojej firmie.

Magdalena Gawlik

Contact Center Manager KONTAKT: +48577677810, magdalena.gawlik@contactsolutions.pl

Manager sprzedaży wiodących firm telekomunikacyjnych w Polsce. Absolwentka Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Z branżą Call Center związana od 2010r. Doświadczenie zdobyte na stanowiskach od najniższego szczebla po stanowiska kierownicze pozwoliło jej na zdobycie bezcennej wiedzy opartej nie tylko na teorii ale przede wszystkim praktyce. W pracy kieruje się zasadą że „Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których ty znasz. Ważne jest, kto chce poznać Ciebie” ( Dale Carnegie ). Prywatnie uwielbiająca sushi mama małego Stasia .

Adrian Świercz

Team Leader

Od kilku lat niezmiennie pracuje w sprzedaży. Prowadził zespoły sprzedażowe świadczące usługi dla największych operatorów telekomunikacyjnych. Entuzjastycznie podchodzi do swoich obowiązków, szuka kreatywności w każdym aspekcie pracy. Studiował na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego ze specjalizacją dziennikarską. Jego motto brzmi ” pracuj ciężko w ciszy niech efekty robią hałas”