Menu Close

Współpracujemy na zasadach umowy outsourcingowej z przodującymi firmami w Polsce. Zdajemy sobie sprawę, że nowoczesna obsługa klienta musi być profesjonalna, dynamiczna, efektywna oraz oparta na zaawansowanych technologiach.
Jednym z najważniejszych elementów outsourcingu jest elastyczność, dlatego zawsze dajemy możliwość dostosowania oferty do potrzeb naszych klientów. To czyni nas godnym partnerem do realizacji usług Contact Center.

 

Priorytetem dla nas jest rozwój i jakość. Każdy z naszych pracowników przechodzi szkolenie wstępne oraz bierze udział w coachingach, dzięki którym na bieżąco podnosi swoje kwalifikacje. Twoja kampania zostanie przeprowadzona przez zespół doświadczonych konsultantów, którymi kieruje kreatywna kadra managerów.

 

Zajmiemy się zarówno planowaniem, jak i organizowaniem nowego procesu sprzedażowego. Przygotujemy dla Ciebie kampanię od podstaw. Dopasujemy bazę danych, stworzymy skrypt rozmowy. Wyniki zaprezentujemy w przejrzystej formie. W dbałości o najwyższą jakość usług przeprowadzimy monitoring rozmów.

 

Posiadamy narzędzia niezbędne do przeprowadzania kampanii sprzedażowych, obsługi klienta, wsparcia sprzedaży. Działamy w oparciu o nowoczesne systemy, dzięki którym z łatwością generujemy wyniki. Jedna z naszych sal jest dostosowana typowo do obsługi sklepów internetowych, e-commerce.

 

Jako jedno z niewielu Contact Center w Polsce posiadamy certyfikaty potwierdzające zgodność z normą ISO/IEC 27001. Jest to norma międzynarodowa standaryzująca systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Możesz mieć pewność, że wszystkie dane i informacje są przetwarzane oraz archiwizowane są zgodnie z najwyższymi obowiązującymi standardami oraz przepisami prawa.