Menu Close

Współpracujemy na zasadach umowy outsourcingowej z przodującymi firmami w Polsce. Zdajemy sobie sprawę, że nowoczesna obsługa klienta musi być profesjonalna, dynamiczna, efektywna oraz oparta na zaawansowanych technologiach.
Jednym z najważniejszych elementów outsourcingu jest elastyczność, dlatego zawsze dajemy możliwość dostosowania oferty do potrzeb naszych klientów. To czyni nas godnym partnerem do realizacji usług Contact Center.

Nasi pracownicy są stale szkoleni, aby zdobyć umiejętności niezbędne profesjonalnemu sprzedawcy. Dzięki temu możemy zaoferować odciążenie naszych partnerów biznesowych z obowiązku planowania i organizowania nowego procesu sprzedażowego.
Jesteśmy w stanie zapewnić naszym kontrahentom, że powierzone przez nich dane i informacje przetwarzane oraz archiwizowane są zgodnie z najwyższymi obowiązującymi standardami.

Gwarantujemy:
• indywidualne podejście do każdego klienta
• realizację zadań na najwyższym poziomie
• dokładną analizę potrzeb klienta
• odpowiedni dobór konsultantów na potrzeby kampanii
• ciągłe doszkalanie zespołu konsultantów
• znakomite wyniki sprzedażowe
• dostęp do raportów, analiz i statystyk
• monitoring bieżących działań i adekwatna reakcja